Bepaal jouw Brand Identiteit & Strategie

Authentieke branding voor bewuste ondernemers

​Traditionele branding voelt vaak aan als een gemaakt en artificieel masker waarachter je je als ondernemer verschuilt: het werkt verstikkend, is oppervlakkig en dempt je licht. Ik help je een authentieke Brand Identiteit te formuleren met behulp van archetypes, zodat je een bezield imago met diepgang kan neerzetten en de juiste klanten aantrekt die je meerwaarde ​zien en appreciëren.

De 3 P's van Brand Identiteit 

Een Brand Identiteit of merkidentiteit voor de bewuste solo-ondernemer​ bestaat uit 3 grote componenten: 

​​Purpose

Waarom doe je wat je doet? W​at zijn jouw waarden, welke missie drijft je en welke visie heb je?

​Personality

Hoe doe je wat je doet en wat ​is zo bijzonder aan jou? ​Wie trek je daarmee aan? Wie is jouw klant?

​Proposition

Wat krijgt jouw klant? Uit welke diensten ​bestaat jouw aanbod? Wat is jouw meerwaarde? 

​Lees de blog artikelen die ik schreef over Brand Identiteit & Strategie voor solo-ondernemers hieronder:

Brand Identiteit

En het geheime ingrediënt?

​Archetypes

Archetypes zijn universele patronen of oerkarakters die mensen helpen anderen intuïtief te begrijpen. Brand Archetypes helpen je een een bezielde Brand Identiteit te creëren ​zodat potentiële klanten sneller begrijpen wie je bent, wat je doet en waar je voor staat.

​Authentieke paden ​zijn nooit rechtlijnig

​​Quick fixes en ​copy paste ​templates ​leiden je rechtstreeks naar de wereld van ​ontgoocheling. ​​De Authentieke Brand​ Journey is een pad dat zich ontvouwd. Net zoals ​in de natuur is het ​nooit rechtlijnig. De ​eerste bestemming is naar binnen.

>